Azahriah mögött valóban zsúfolt év van és egy 22 éves fiatal számára nem csak a pörgés, hanem a hírnév súlya is megterhelő lehet, ami inkább lelkileg facsarja ki az embert. Mindenesetre a vasárnapi bejelentése váratlan volt, de tudni kell, a tavalyi évben is ősztől a tavaszi tripla Puskásig mindössze egyetlen koncertet adott itthon, méghozzá a Sopron Feszten. Tehát ha a tavalyi évet vesszük alapul, akkor a visszavonulás bejelntése lehet egy jó marketing fogás is, amolyan csúsztatás, mint azt már megszoktuk a politikában is. Információnk szerint jövő nyárra már több fesztivállal felvette a menedzsment a kapcsolatot Azahriah fellépésével kapcsolatban, így valószínűsíthető, hogy a bejelentés mögött egy jól kitalált marketing fogás van. Ami azért valjuk be, nagyon jól működik. Hallhattunk már hngzatos marketing fogásokat tőle, ilyen volt, amikor azt mondta, hogy 2024 nyarán mindössze 10 koncertet fog adni, ami aztán végül talán a tizenötöt is elérte. A rajongók felé ez jó hír, de egy szervezőnek nem annyira, hiszen egy családi ház árával vetekszik a fiatal sztár gázsija.
Talán még egy új dallal sem tudta volna a hazai sajtó teljes palettáját úgy megmozgatni, mint a visszavonulás hírével. Azahriah a közleményben azt mondja, a visszatérése nagyobb lesz, mint bármi eddig. Jövő hónapban kerül a mozikba a zenész életútját bemutató, a Mi vagyunk Azahriah című film, aminek ennél jobb marketinget ki sem lehetett volna találni. Szépen megbújva a visszavonulás zord és sötét jelentése mögött ott a film megjelenésének híre. Azahriah jelenségről ITT írtunk bővebben.
"Itt az ideje megpihenni, sok dolgot helyretenni, gondolkozni, változtatni, de legfőképpen tanulni tovább és fejlődni. Nem tudom, mikor találkozunk legközelebb, de biztosan érzem, hogy az a jelenés nagyobb lesz, mint bármi eddig. Őszintén hálásan köszönöm nektek az elmúlt 3 év pörgést, nagyon vigyázzatok magatokra, keressétek a saját utatok és minden erőtökkel a fejlődésen legyetek, és hogy szeretettel/megértéssel álljatok embertársaitokhoz. Nov. végén jön a film/pusi koncertfilm most meg lemegy az Európa-tour, eztán egy darabig felszívódok"
Azahriah a YouTube éves hazai toplistáján közönségkedvenc lett összesen 311 millió megtekintéssel, az introvertált dal az ország legnépszerűbb slágere lett a Spotify-on, míg 3korty című slágere a YouTube-on nyerte el az első helyet.
Fotók: Azahriah hivatalos Facebook oldala