Hangfoglaló

Backstage Home - Gedeon Andrea: Kommunikációs stratégia építése

Lorde, Solar Power


A Backstage Home új részében Gedeon Andreát kértük fel, hogy ossza meg egy videóban tapasztalatait kommunikációs stratégia építéséről. Az epizód célja, hogy bemutassa milyen lépéseket érdemes figyelembe venni, ha bármilyen nagyobb hírértékkel bíró tartalom megjelenése előtt áll a produkció, annak érdekében, hogy aztán a tartalom minél szélesebb nyilvánosságot szerezhessen. Gedeon Andrea az elmúlt 15 évben dolgozott rádióban, ügynökségnél és multinál, a YouTube tartalommenedzsmenttől a divatipari márkaépítésen és a koncertszervezésen át a zenei és fesztivál kommunikáción keresztül számtalan projektben vett részt. Jelenleg a Rockmaraton Fesztivál kommunikációs vezetője, illetve ő felel a Fishing on Orfű social jelenlétéért is, továbbá szabadúszó marketingkommunikációs szakemberként underground és mainstream előadók munkáját segíti. A Backstage Home előadásai 2020 őszén:
  • Boross Zoltán: Támogatási rendszerek
  • Bali Dávid: Könnyűzenei életpálya és zenei export
  • Balla Gergely - Czakó-Kuraly Sebestyén: Platon Karataev - esettanulmány tudatos zenekari építkezésre
  • Boross Zoltán: Induló előadói kutatás
  • Gedeon Andrea: Kommunikációs stratégia építése
  • Lehóczki Zsófia: Szerzői jogi modellek
  • Lázár Domokos: Hangfelvétel készítés és tervezés
hirdetés