A MAGYAR MADÁRTANI ÉS TERMÉSZETVÉDELMI EGYESÜLET 1%-OS KAMPÁNYA MINDENT VISZ

Májusban nehéz nem belefutni egyszázalékos kampányokba. Nyilván mindenki unja is őket, mert a legtöbb nem túl meggyőző módon próbálja meg elérni, hogy őket válasszuk és nekik ajánljuk fel adónk egy százalékát. Üdítő kivételt képez azonban a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület új kampánya, amelyben olyan legendás lemezborítókat használnak alapul, amelyek főszereplői már nem hallhatók többé élőben. Prince, David Bowie és George Michael egy-egy kultikus lemeze elevenedik meg újraértelmezve.

A kampányról ők maguk is megosztanak pár gondolatot:

“Vannak olyan halhatatlan előadók, akiket 2017-ben MÁR CSAK FELVÉTELRŐL HALLHATUNK ÉNEKELNI. De legendás lemezeiknek köszönhetően a hangjuk ma is itt él velünk.

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület idén olyan „énekesek részvételével” állít emléket ezeknek a művészeknek saját lemezborítóikon, akik nagy elődjeikhez hasonlóan színesebbé és élettelibbé teszik a mindennapjainkat.

A lemezborítókon szereplő fajokat MÉG ÉLŐBEN IS HALLHATJUK ÉNEKELNI.

Vigyázzunk rájuk, és a többi madárfajra, hogy az ő hangjuk ne csak emlékként maradhasson meg!

A kampány ötletéért és kivitelezéséért köszönettel tartozunk a HPS Group kreatív csapatának!”

Aki szeretné őket támogatni, IDE kattintson.